środa, 21 marca 2012

Pastelowe zdobycze.

Wybrałam się dziś z mamą na poszukiwania moich must have tego sezonu.

Jak wiadomo, najmodniejszymi kolorami przewidzianymi na wiosnę i lato są pastele. W związku z tym marzyło mi się parę rzeczy w tej gamie kolorystycznej. W sh znalazłam śliczny miętowy sweterek za 5 zł, koszulę za 14 zł oraz portfel, na który namówiła mnie mama za 12 złotych. Mam zamiar przerobić trochę koszulę. Chciałabym skrócić przód, koszula zyskała by wtedy asymetryczny kształt oraz na kołnierzyk doszyć perełki albo umieścić kilka ćwieków. Po dzisiejszym dniu sezon pastelowy uważam za otwarty:)

Today I was with my mum in shopping. We looked for my must have clothing in this season. The most fashionable colors in spring / summer are pastels.
In vintage shop  I found a  beautiful mint sweater, shirt and wallet. I'm going to little alter  the shirt. I would like to shorten the front, shirt would gain an asymmetric shape. And on  the collar I want  put a few brads or pearls.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

#header-inner {text-align: center;}